No products in the cart.
حساب کاربری

مدیریت دسترسی راه دور Pam

واران همیشه همراه کسب و کار شما !

چگونگی کارکرد PAM

PAM با شناسایی افرادی، فرآیندها، و فناوری‌هایی که به دسترسی مجازی نیاز دارند و تعیین سیاست‌هایی که بر آنها اعمال می‌شود، کار می‌کند. یک راهکار PAM باید قادر باشد سیاست‌هایی که شما تعیین کرده‌اید را پشتیبانی کند، مانند مدیریت رمز عبور خودکار و احراز هویت چند عاملی. مدیران باید قادر باشند فرآیند ایجاد، ویرایش، و حذف حساب‌ها را به صورت خودکار انجام دهند. راهکار PAM باید به طور مداوم جلسات را نظارت کند تا بتوانید گزارشات تولید کنید تا ناهنجاری‌ها را شناسایی و بررسی کنید .

موارد استفاده اصلی از PAM

پیشگیری از دزدیدن اعتبار: وقتی یک تهدید کننده اطلاعات ورود به سیستم را دزدی کند تا به حساب کاربر دسترسی پیدا کند. پس از ورود، می‌تواند به داده‌های سازمانی دسترسی پیدا کند، مالور را روی دستگاه‌های مختلف نصب کند، و به سیستم‌های سطح بالاتر دسترسی پیدا کند. یک راهکار PAM می‌تواند این ریسک را با تضمین دسترسی به موقع و به اندازه کافی و احراز هویت چند عاملی برای تمام هویت‌های مدیر و حساب‌ها کاهش دهد .

رعایت مقررات: هر استاندارد مقرراتی که بر سازمان شما اعمال می‌شود، احتمالاً نیازمند سیاست کمترین دسترسی است تا داده‌های حساس مانند اطلاعات پرداخت یا سلامت شخصی را محافظت کند. یک راهکار PAM همچنین به شما امکان می‌دهد تا رعایت مقررات خود را ثابت کنید با تولید گزارش‌های فعالیت کاربر مجاز – کدام کاربر چه داده‌ای را چرا دسترسی دارد.

هنگام انتخاب یک راهکار PAM برای سازمان خود، مطمئن شوید که شامل احراز هویت چند عاملی، مدیریت جلسه و ویژگی‌های دسترسی به موقع، امنیت مبتنی بر نقش، اعلان‌های زمان واقعی، اتوماسیون، و ویژگی‌های بازرسی و گزارش می باشد. ما در واران شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

مانیتورینگ سیستم: شامل نظارت بر عملکرد سیستم‌های عامل، سرویس‌ها، و برنامه‌های کاربردی است. این نوع مانیتورینگ می‌تواند به شناسایی مشکلات عملکرد، نشت حافظه، و تهدیدات امنیتی کمک کند.

مانیتورینگ امنیتی: شامل نظارت بر تلاش‌های غیرمجاز برای دسترسی به سیستم‌ها، تغییرات در داده‌ها، و حملات سایبری است. این نوع مانیتورینگ می‌تواند به شناسایی تهدیدات امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری، و کاهش ریسک خرابی اطلاعات کمک کند.

درخواست مشاوره با واران

برای اطلاع از هزینه ها ابتدا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گیرند .