No products in the cart.
حساب کاربری

آنتی ویروس کسپرسکی

واران همیشه همراه کسب و کار شما !

چرا باید کسپرسکی انتخاب کنید؟

1- مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند : بسیاری از افراد شکایت‌های فراوانی از مزاحمت آنتی‌ویروس‌ها حین انجام کار با سیستم دارند. اما کسپرسکی خانگی به شیوه‌ای متفاوت امنیت دستگاه شما را فراهم می‌‌‌‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید دریافت اعلان‌های این آنتی ویروس را به انتخاب خود تنظیم کنید. با تنظیم دستی، تمام به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای برنامه، حین انجام کار یا بازی‌کردن متوقف خواهد شد. با نصب این آنتی ویروس فعالیت دستگاه شما کند نخواهد شد. همچنین می‌توانید آنتی ویروس را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که اسکن‌های لازم را زمانی که شما از سیستم خود استفاده نمی‌کنید انجام دهد.

 

2- حفاظت کامل : هر لایسنس کسپرسکی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بتواند هرگونه تهدید امنیتی را شناسایی و آن را متوقف کند. با خرید کسپرسکی، سیستم شما در برابر تهدیدهای آنلاینی که قابل شناسایی نبوده‌اند نیز محافظت خواهد شد. کسپرسکی مسیرهای غیر مجازی را که بدافزارها و هکرها از طریق آن‌ها به اطلاعات سیستم شما دست پیدا می‌کنند را مسدود خواهند کرد. کسپرسکی استاندارد نیز دارای مولفه‌هایی است که می‌توانید به انتخاب خود آن‌ها را نصب یا غیر فعال کنید.

 

انواع کسپرسکی خانگی

1- کسپرسکی استاندارد : کسپرسکی استاندارد با بهینه‌سازی عملکرد سیستم، سرعت پردازش اطلاعات را بالاتر می‌برد. همچنین هنگام پرداخت آنلاین، سطح امنیتی بالایی را برای شما فراهم می‌کند. این آنتی ویروس، برنامه‌های مالی سیستم شما را قفل می‌کند. این امر سبب می‌شود که بدون نگرانی از هک‌شدن اطلاعات بانکی خود، پرداخت‌های لازم را انجام دهید. با کسپرسکی استاندارد به‌راحتی می‌توانید آگهی‌های مزاحم را حین انجام کار با سیستم حذف کنید.

 2- کسپرسکی پلاس : امنیت سیستم‌های شما را به‌خوبی تضمین خواهد کرد. این آنتی ویروس عواملی که باعث نشت داده‌های سیستم می‌شود را شناسایی و شروع به حذف آن می‌کند. کسپرسکی پلاس از ابزار تغییر آی پی فوق سریع و نامحدود پشتیبانی می‌کند. همچنین با حذف فضاهای اضافی، عملکرد سیستم شما را بهینه خواهد کرد و به آن‌ سرعت می‌بخشد. کسپرسکی پلاس از رمزهای عبور سیستم شما به خوبی محافظت و آن را مدیریت می‌کند.

3- کسپرسکی پریمیوم : به‌صورت تخصصی و فوق‌العاده، ویروس‌های موجود در سیستم را بررسی و با آن‌ها مقابله می‌کند. این آنتی‌ویروس عواملی که باعث نشت داده‌های اطلاعاتی می‌شوند را به‌سرعت شناسایی خواهند کرد. پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های اینترنتی با کسپرسکی پریمیوم در کمال امنیت انجام خواهد شد. کسپرسکی پریمیوم از اطلاعات هویتی شما حین انجام کار با سیستم به خوبی محافظت می‌کند

 

ما در واران شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

درخواست مشاوره با واران

برای اطلاع از هزینه ها ابتدا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گیرند .